[Click] info on DATA field of InfiniteSource

Luca Costantino luca.costantino at gmail.com
Fri Sep 30 09:34:31 EDT 2011

so...

i'm playing a little bit with this wonderful program...

i have a question regarding test.click. it's infinitesource
configuration has a hex payload that corresponds to 15:21:32.518726 IP
1.0.0.1.4969 > ANantes-651-1-49-2.w2-0.abo.wanadoo.fr.4969: UDP,
length 12 (i used a todump element and then i read the output with
tcpdump)

but how can i construct that DATA field?

says that i want to simulate some udp traffic coming from 192.168.1.2,
directed to 10.0.0.2. how can i do that? and can i impose the content
of that traffic's packets?

luca

--
Chiave pubblica http://luca.costantino.googlepages.com/luca.costantino.asc

Prima di tutto vennero a prendere gli zingari e fui contento, perché
rubacchiavano.
Poi vennero a prendere gli ebrei e stetti zitto, perché mi stavano antipatici.
Poi vennero a prendere gli omosessuali, e fui sollevato, perché mi
erano fastidiosi.
Poi vennero a prendere i comunisti, e io non dissi niente, perché non
ero comunista.
Un giorno vennero a prendere me, e non c’era rimasto nessuno a protestare.
(Martin Niemöller)